Sjö

Gud så trött jag är :P Vaknade vid 6 och vi la oss vid typ 1! varför ska man alltid lägga sig så sent? när man vet att man inte ha sovmorgon!  Har stor städat köket idag! diskat, plocka och sen torkat alla dörrar. sen dammsugit sen torkat golvet. Det roligaste var när jag råkade spilla ut hela skurhinken. Så jag hade en flod i köket:P hahahaa. Men nu är det iallefall rent :D hahaha..  Sen har jag tvättat som vanligt:P hahhaa.. Fast bara 3 maskiner:P  ^^

Sen varit ute och pratat lite skit emd grannarna och varit ut med småfisarna:) Skönt! Det är vad som har hänt än så länge idag! Ska nog städa hallen och toan med. Sen blir det inge mer städning för idag!Får ta vardagsrummet och sovrummet i morgon :D hahaha!!

Ska komma på något smarrigt att äta till middag med! det är fan det värsta jag vet:S Vad ska man äta! samma grej varje dag:P


Puss&Kram// E










Lite nya bilder från igår: visst är dom fina :)

lägger upp resten senare:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0