Vilken jävla kväll

Vilken jävla kväll rent ut sagt! Men kan ta kvällen ifrån början, Lämnade yoshi hos Camilla och lilla Ronja hennes dotter:) hon fick vara där ett litet :) Sen kom dom som skulle kolla på Nova. fy fan säger jag bara :S det värsta jag varit med! så jväla mycket bullshit! usch! Sen mötte vi upp camilla och ronja och deras kompis, så gick vi in till oss, och drack lite saft, och åt lite godis :) och snackade skit. Blev mycket skratt:) alltid trevligt!


Och nu ligger jag här, och är svin trött. Så älsklingen och jag tänkte ta och krypa ner:) Imorgon blir det att glida ner till sjön och leka med hundarna :)

Puss&Kram// E





Nova och Yoshi när dom var jätte små bebisar:) ihih

ser ni vart nova och yoshi är:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0