trött trött

puh jag är riktigt jävla trött :/ ska faktikst ta och krypa ner strax :) Råkade sitta och spela halva natten :P haha.

Idag har det inte hänt så mkt, varit och gjort ett par ärende nere på stan, så nu är det klart iallefall :) Sen har det blivit att lira lite, haha.men har äntligen börjat tröttna igen ;) haha, har mina perioder.

Imorgon är det helg, ja vad händer i helgen då:P haha. Älskligen ska ha lan här. Men på Lördag kommer nova och yoshis bror och hälsar på:) Lova att det blir många bilder på dom små :D ska bli riktigt roligt :) Det är väl vad som händer =) känner mig mkt piggare och bättre iallefall, men inte fortfarande riktigt 100. Men det kommer sakta men säkert. :) tihiihh

Nee nu ska jag krypa ner i sängen innan jag blir övertrött:P haha


Puss&Kram //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0