test:D

Allmänt test 1

Hur bor du: I en underbar två med min älskade sambo och Nova och Yoshi<3
Brukar du komma i tid: ja.
Hur lång är du:1,68 :)  
Kan du laga mat: haha njaa inte direkt, men alltid jag som lagar mat, fast man har en kille som läser till kock. haha
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor och stoor tröja
Har du någon fobi: duvor och mörker
Hade du en bra kväll igår: verkligen inte!
Vilket är ditt senaste inköp: cola och godis
Din favoritdryck på morgonen:  oboy ofc:D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa :) <3
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa :D
Vad hade du sönder senast: hmmm kommer inte ihåg;)
Vem snackade du med senast: älsklingen
Varm favoritdricka: chokladmjölk
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iskall cola
Alkoholhaltig favoritdricka: varit nykter i 4 år;) TAADDA
När gjorde du senast något riktigt dumt: för bra för det:D 
Saknar du någon just nu: ja min älkskade ebba :/ 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: mupps:P
Någon jag stör mig på: nämner inga namn:p personen läser min blogg:P
Intressen: älsklingen, shoppa och mina hundar
Senaste person du kramade: älsklingen
Senaste person du ringde: pappi<3
Senaste person som ringde dig: pappa<3
Vad drack du senast: oboy
Vill du ha barn: iframtiden:)
Längtar du till din nästa födelsedag: haha neej börja bli för gammal 
Har rakat dina ben någon gång:hahaha klart
Är du sugen på något nu: gooodis och pizza 
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: usch! 
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: neej det är äckligt
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ja faktiskt:P
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:neej tyävrr, men har mycket bra endå:D
Vilken låt lyssnade du senast på: hmm ja du:P
Har någon annan sovit i din säng inatt: älsklingen och dogsen;)
Vad tycker du är äckligt: udvor och spindlar
Har du pengar på mobilen: japp alltid

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest?fitta tror jag och fan :P
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? mina hundar är min väckaklocka:P
Var köper du dina matvaror ifrån?willys och netto:P
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  ta såklart:P
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lv väska :D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja 
När var senast någon stötte på dig? hahaha många många år sen:P
Vad åt du till middag senast? thai
Kan du vissla? neej:P
Tittade du på tecknat när du var liten?jaa kollar ännu:P ska ja vara ärligt är det varje dag:P haha
Äger du några popband t-shirts? nej 
När flög du senast? ett par år sen
Pratar du några andra språk? hhahaa kan väl lite engelska
Har du gråtit offentligt? neej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vill göra en tatuering men är för feg
Vad har du med dig in på bion? dricka, popcorn? cola
Vad har du för väder? lite sol:D
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går inte där:P
När sov du senast på golvet? dunno
Vilken är din favorit drink? ingen
Gillar du din boendesituation? jaa:D
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?jätte många, får tyvärr aldrig sova ut :(
Är dina dagar fullbokade och stressiga? haha no way:D
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? går inte i skolan:P
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Tror du på liv på andra planeter? ja 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? i morgon är en ny dag:P
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej usch
Tycker du om att krama folk? nej bara min bby:D 
Äger du en digitalkamera?jaa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?hahaha neej :D
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nix
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? skulle aldrig göra det, varit vegg i typ 9 år nu :)
Är du mörkrädd?alltid
Tre saker du alltid har med dig? mobil, nycklar,plånbok




vad jag saknar mitt långa hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0