Tadda

nyss lagatoch ätit lite mat. Blev pottis med brunsås och köttbullar till ricky :) det gick väl ner. haha. Har börjat bli less på hmelagat mat. förut åt jag alltid ute. hahaha inget smakar så gott som det. Men man kan inte lev så hela livet tyvärr :) hihihihh.

SOm sagt känt mig lite piggare men snurrar bra i bollen ännu, och min balans är hel knas. Fick råd från en annan läkare att ta och kolla upp det, och mitt lilla hjärta. Bara det inte behövs ta massa jävla sprutor -.-' för det går bara inte. och massa läskiga doktorer :P hahaha usch!!!

Har orkat gå ut två gånger idag, men hållt ett stadigt grepp i älsklingen. Gaah hoppas det försvinner snart!!! så man kan börja leva igen!


Ska ta och plocka lite och så tänkte jag, sen blir det lugnt, bokat tvn från halv åtta ;) haha.


Harkommit på en jätte bra 1 års present till bbay. Men bara så äckligt dyrt :/ får se om jag inte kan fixa det endå. vet att han skulle bli helt cpglad :D



Puss&Kram// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0