sol sol :)

åhhh idag är det sol ute:D äntligen! så sjukt mysigt:) Har varit ute och busat en massa med älsklingarna:) Riktigt skönt ute:)  Tog som vanligt massa nya kort. och jag älskade framför allt ett kort skit mycket :D Lägger upp några här :)  Sen har jag ätit resterna från igår:) och det klagar jag verkligen inte på:D Sen på fredag kommer pappa:D jag längtar sönder!!!

fast det blir första gången jag sover utan mina bebisar :O Men det går säkert bra hoppas jag=) Sen bor dom i lägenheten jämte så :P är ju inte så långt direkt.  Idag händer det inte så mycket mer:) Håller på att tvätt och lite sånt:) ska väl träna lite med hundarna sen :)
Det är väl vad som händer. Skulle behöva åka och köpa lite blommor. Men får se om jag tar det idag eller i morgon. Blommor bara dör för mig endå:P hahaha men tänkte att det skulle se lite extra ut när pappa kommer:D hahaha



Älskar verkligen denna bilden :) dom är så sjukt söta :)<3



<3<33


Finaste <3<3



En väldigt busig Nova :)<3<3



Nova älskling <3<3



En underbart söt Nova som inte ville sitta still:) hihi<<3<3



Finaste Yoshi <3<3



älsklings yoshi<3



Yoshi mask:) haha hon älskar verkligen att gräva:P haha <3<3



Finaste <3<3<3



Puss&kram// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0