Sneaky

Jahopp då var det fredag :) och det blåser sönder och är ett jävla pissväder -.- jag vill ha sol nu:) så mycket roligare att vara ute och busa med hundarna då=) På tal om hundarna har dom busat sönder idag :) det har varit fullt ös och nu är dom medvetslösa. haha eller ja dom ligger och sover så gulligt :) skönt med lite lugn och ro ;) tihihihi
'
Har nyss ätit lite tacos och diskat upp, så tråkigt att diska. Så tycker min käre pappa ska köpa oss en diskmaskin :D
Mår fortfarande skit:P så måset ta och ringa till doktorn dragit ut på det hela veckan:P hahaa.
Typsikt.

Ja nästa helg kommer pappa :D ska bli riktigt jävla roligt, och jag längtar sönder :) bestämmt massa grejer vi ska hitta på :) kommer vara första gången jag sover utan hundarna:O haha. jag är som en liten hönsmamma, dom är mina små bebisar jue :D tihihih. Men dom är i lägenheten jämte så inte så långt direkt :D hihihihi... Kommer säkert gå jätte bra :)

Snart är det lan här, men jag ska INTE lana, utan jag ska äta lite chippe och spela lite sims :P hahha Sen lägga mig tidigt för imorgon kommer antagligen nova och yoshis bror och hälsar på:) Hoppas verkligen vädret är bra! :)



Puss&Kram//E


DU är saknad min lilla älskling<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0