snabbt inlägg

gör bara ett litet snabbt inlägg:) Snart kommer pappa:D och ulla. Ska bli skit roligt. Så lär inte blogg så mkt i helgen. Mina flickor ska snart till grannen! Men dom kommer i morgon igen:) Dom ska tydligen ut på en långpromenad och lite så:) Så dom får det säkert roligt :) thihih..

Som sagt pappa kommer ju idag, så vi har städat och plockat lite nu på morgonen. Så nu väntar jag förväntansfullt på min käre far :D Taadda

Nee nu ska jag glida :)


Puss&kram// E

Emelie aka kusin, glöm inte lägga upp bilderna på din blogg så jag kan inspektera dom sen:D



ignorera mig:p

Min söta lilla Nova :)<3

Vilken fin utväxt jag har va xD hahaha. Får ta och färga håret i helgen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0