Regn

Fy vilket tråkigt väder det är-.-' Jag saknar verkligen solen!!

Idag har det inte hänt ett jävla skit faktikst. Mår riktigt dåligt igen. GAAH! värdelöst. Men ska ta och städa lite. Har bara tagit sovrummet. sen fastnade jag framför tvn:P Min lilla pappa kommer i morgon :D Wiie och dom stannar till Söndag istället förhoppningsvis :D Så längtar skit mycket! älskar min lilla pappa och sknar honom som tusan!!!!

Såå får väl ta tag i städningen nu-.- usch jag känner verkligen inte för det:P Men måste ju se fint ut tills pappa och ulla kommer i morgon :)

Sen kommer väl patrick en liten runda, så då blir det ännu mer uppehåll i städandet:P hahhaa. Lär aldrig bli klar. För snart börja mitt tv program med:P hahha


Puss&Kram// E




Mina älsklingar<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0