på bättringsväg ?

idag känner jag mig faktikst lite bättre. Fortfarande rejällt snurrig i huvudet och riktigt häning. Ska ändå beställa tid så det inte är något med blodtrycket, haft problem med det en gång tidigare. hoppsa på att jag bara bli piggare och piggare :)

Idag händer inte så mkt. Ska försöka bli bättre, Ska komma på något gott att äta till middag, det är väl min enda uppgift idag. Har nyss gjort en ansiktmask, behövde känna mig lite piggare. Ska nog måla naglarna med, för det behövs verkligen! känner att jag behöver köpa lite nya färger. har bara rosa nagelack:P

Nee nu ska jag gå och fixa det :)


Puss&kram//E



Mina älsklingar förgyller min dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0