massa kvällsbus:)

Börja med att säga att jag är sjukt stolt över mig själv idag:) ha varit den bästa dagen på länge! Vilket är helt underbart :) <3 Bara att se framåt och kämpa på! Min pappa är verkligne helt underbar! olch han pepper mig ingeom allting! Jag har verkligen världens bästa pappa <3  Och älsklinge som stöttar mig som fan <3 Jag älskar verkligen min underbara pojkvän <3 

Ikväll drog vi ner till örbäcken med frida och ida: jätte trevligt med tjejsällskap:P annars är det bara killar ^^ hahaa. Så vi var där nere en stund och hundarna busade sönder.  Sen nu sitter jag och äter en macka. sen tänkte jag krypa ner. Jag är skiiit trött! I morgon ska jag städa det sista. Så man får det klart=)

nee nu ska jag borsta tänderna sen krypa ner och läsa lite :)


Puss&Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0