Daddy<3

Idag åkte pappa och ulla hem, och jag tyckte verkligen det var skit jobbigt. Jag är verkligen pappas flicka, och vi träffas inte så ofta:/ bor som asgt 27 mil ifrån varandra:(

Men har varit riktigt roligt :) Fick en jätte fin jackaoch ett par byxor och ricky fick en hoody :) Sen bjöd han oss på resturang på fredagkväll :) var riktigt gott :) Mums säger jag bara :)

idag har vi varit ute och kollat runt lite utanför Västervik:) Sen stannade vi i en liten by och satte oss på ett jätte mysigt cafe:) och glassade isolen :) Sen gjorde vi lite Tacos när vi kom hem.  Sen åkte pappa hem :( Jag saknar honom jätte mycket! vi fick inte någon chans till att prata själva tyvärr:( Men tänkte ta och åka ner snart!!!

Puss&Kram// E




Finaste<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0