wwieee:D i feel great:D

Allt har varit skit ett tag, men idag har jag mått fett bra:D Riktigt längesen det var såhär. skönt som tusan! hoppas bara det håller i sig. Massa roligt har hänt :) Bestämmt att jag sa fira min födelsedag hemma hos min kära pappa, blir 21stycken som kommer om alla kommer som det verkar. =) blir bara inom "familjen" så=) Men alltid lika trevligt, längtarverkligen efter pappa och mina syskon. ska bli jätte mysigt:)<3 <3<3 <3

Vet interiktgt vad det är med Nova idag:S hon bet Yoshi bara helt random:Sbet henneigen så Y oshi är livrädd. Men Nova är sååå jävla trotsig just nu. så  hoppas det är pga det för hon har aldrig gjor sådär innan. Mina älsklingar är bäst<3 Sen idag har min prinsessa namsdag idag lilla Ebba <3<3Vila ifrid älskling <3 i really really miss you<3<3

älsklingen är på lan, så har storstädat här idag:) Så nu är det rent och fint. Nu ikväll har jag tagit en långt varm dusche, sen filat mina fötter, målat tånaglarna och smörjt in fötterna. Ibland behövs det med:) har även tagit hand om hundarnas fötter. ihihih. klippt klorna och smörjt in deras trampdynor:) hiihhmen det förjag typ1 gång i veckan minst:Pihhiih, Men det är viktigt det med:)

Min kamera e hel cp:S tagit jätte fina kort på hundarna, sen står det minnersortsfel så försvinner alla kort:S så nu äralla borta-.-' fan asså! så sur jag blir.

Tänte faktikst krypa ner runt 11 tiden, är fett trött och Niva vaknar ju vid 7 tiden. haha Inge sovmorgon här inte.

Nu ska jag dricka lite cola och titta lite tv:)

Puss&Kram//E

har inte visat bilder på när Yoshi var liten:)
så nu kommer det några:)


<3<3



sötnöten<3



så söt så <3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0