Puss

Här får man inte sova:P hahaha Nova och Yoshi vaknar när älsklingen går upp vid 7 tiden. Sen är dete fullrulle, så går inte att somna om. Så nu sitter jag här nerbäddad i soffan och dricker cola och kolla någon skit. Fundera stark på att äta frukost men vet inte riktigt vad jag ska äta:P hahhaa! Inte för det finns så mkt att välja hahha

Igår fyllde älskligen 20, tyvärr fick han ingen present nu, för csn har gjort ett jääääääääätte missförstånd så det har krabbat sönder med pengarna, Men vi åt en jätte god middag, En 3 rätters skulle det bli. Men jag åt upp förätten innan:P HAHAHA och glömde göra efterrätten:P Men den får han idag istället:) Och en present får han sen =) Även pappa ringde och grattade honom, det tyckte jag var lite gulligt:) Min pappa är bäst <3<3 Saknar sönder honom<3
Känt mig jätte dum, men får bli någon mysigt sen =) <3<3<3<3<3

Mår fortfarande fett lustigt:S Så blir att ringa till sjukan på måndag.  Så får se vad det är som spökar.

Ne nuska jag faktiskt göra något annat:P hahhaa

Puss&Kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0