Jag vill se vitsippor istället för snödrivor

Nova är hel lustig idag:S Hon var hel galen ute och drog som en jävla oxe och hoppade fram och tillbaka, sen har hon skällt halva morgonen på folk som går utanför, samt brevbäraren. Vet inte vad det är med henne idag. Men hon har väl en dålig dag eller något.

Har knappt sovit något inatt, satt uppe och kollade på Sommaren med Göran! haha den var fan kung:D sen bröllopsfotografen, den var verkligen inget att ha, hade rätt höga förväntingar på den. Så somnade väl framåt 4 tiden, esn började Nova pipa bid 7 tiden, sen kunde jag knappt inte somna om, Yoshi och jag var vråltrötta men Nova var vääääldigt jobbig och ville inte somna om, utan höll på med allt möjligt skit.

Har nyss varit ute med dom små vilddjuren. Fy fan vad halt det är:S fan blankis på visa ställen:S höll på at trilla hur många gånger som helst. Nu kan våren ta och komma!! Orka med detta-.-' Jag vill se vitsippor istället för snödrivor!

Nu ska jag ta och plocka lite här hemma, skruva ner emokids säng, inte orkat göra det ännu:P haha ;D Men idag åker den ner.. hehe


Puss&Kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0