Fuck IT

Idag gick jag faktiskt upp samtigt som baby vid 8 tiden. Kände mig faktikst pigg för en gångsskull:P Vaknade på världens bästa humör, men nu är mna inte direkt på det bästa humöret. Förstår mig inte på människor idag. Men tydligen är det okej, det är okej att ta upp massa skit ifrån 423423 år sedan med. jo det är ju VERKLIGEN NÅGOT ATT BRY SIG OM! bra humör jag är på idag! jippi! lägga sig ner och dra täcket över huvudet! aja ska försöka inte bry mig, men har varit fett mkt om sånt där skit den sista tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aja till en helt annan sak, Idag fyller bby 20 :D så grattis älskling <3 Älskar dig mest av allt<3

Tänk att det är exakt en månad idag tills jag är 20. Det är helt sjukt-.-' vill verkligen inte bli äldre:P hahha. Jag har stannat vid 16 ;) hahaa..  Fy fan vad kallt det är ute :S var ute med dogsen för en liten stund sen, höll på att frysa ihjäl asså:P hahaa Nu vill jag ha vår:D

Nu tänkte jag duscha och fixa lite =)

Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0