aldrig varit så rädd:S

Igår när jag skulle lägga mig, så fick jag nästan en hjärtinfakt asså:P haha. Jag låg i sängen, sen hör jag hur det smäller till. Då vaknade hundarna, och då blev jag rädd:P Men sen smällde det som fan, så det skadade i rutorna, så var 100 på att någonförsökte ta sig in ifrån balkongdörren, för det lät exakt som när någon drar i den. Då ringer jag baby i panik och säger atthan måste komma hem för jag var säker på att någon försökte ta sig in, och då smäller det till ännu mera. Så ricky cyklar supersnabby hem ifrån sinpolare, och fick ta sovrumsfönstert in. för jag vågade inte öppna. Självklart var det ingen som tagit sig in, utan slängt stora isklumpar, nu menar jag mega stora:S hur man ens kan lyfta det, och slängt in här.så det lätsom någon tog sig in. Har fan aldrig varit så rädd asså:P hahaa

Så har typ inte sovit ett skit inatt:P hahhaha men hundarna lågi ansiktet på mig, så kändes tryggt iallefall:D hahahanu tycker jag snön kan försvinna:P hahahaha

Idag blir det bara att mysa ner sig i soffan.:P för jag orkarintegöra ett jävla skit, sovit piss dåligt i 2 dagar nu-.-' lagt mig försent, sen vill dom små ut tidigt som gatan.

Nee nu ska jag titta på skrubs:D <<33<33<3<3


Puss&Kram//E



Emmy hjärta Ricky <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0