2 dagar kvar!

Blää vad trött jag är, riktigt jävla trött rent ut sagt. Mina ögon stängs typ :P hahaha och världens huvudvärk på det.-.-' Visst låter det underbart?


Ikväll blir det mys :) Ska köpa lite gott, chips och dip! Jag ska sluta äta det på riktigt:P faktiskt. Och sluta med cola och gå ner ett x antal kilo:P Så idag blirdet faktiskt den sista godsaken. Slutat äta snabbmat, så som pizza äter typ bara laxfiler utan sås:P Ska unna mig något 1 gång i månaden.:) Så jag inte dör:P hahaha

Varit ute på en långpromenad med hundarna, sen tog Ricky med dom till hans polare så dom fick leka med Nascha :)Nu ligger dom helt utslagna isoffan.haha skönt med lite lugn och ro:) hihihihi

har även packat, åker ju på söndag, så 2½ vecka utan älsklingen:/ kommer bli jättte tråkigt och jag kommer sakna sönder min älskade sambo<3<3 Men får ju träffa pappa och min saknad kusin:D <3<3 Värsta med att komma är att Ebba inte är där:S Jag tror att hon är där. Kommer göra så ont att se hennes toma fotölj och inte se henne springa i trägården eller möttas a henne söta skall. Usch. jag saknar min prinsessa så<3<3 Mitt allt, min underbara skatt <3 Rip<3<3

Pappa är ju såå glad över attjag köpt Yoshi:D haahaha not! Men tror han kommer älska henne somhan gör med Nova fast han inte erkänner det. haha :) Ska bli så skönt för hundarna att få springa fritt ute när dom vill:) Bussresen lär väl bli mindre roliga:P haha hoppas dom är trött och sover:P hade varit underbart:D haha

Nu ska jag fixa lite:)

Puss&Kram//E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0