-.-'

fuck vilken jävla kissmorgon. Inte soivit ett skit på snart 4 dagar, har sprängades huvuvärk från det jag vaknar tills det jag går och lägger mig. Så jävla underbart! jag har massa tankar kring allting i mitt huvud nu, inget är som det bruka. Men nu till något roligare, åker om 4 dagar:D:D:D Längtar skit mkt ska bli skit kul, tråkigt inte Ricky ville men förstår han med, han kommer iallefall till min födelsedag=) <3

ska förhoppningsvis blir väl dagen bättre, roligt att veta att man har en stor högdisk där ute! inget blir som man planera.

Vill bara sova, men det vill inte hundarna! jag vill fan sova bort hela dagen! så bra känns det idag!

Puss och Tack //E

Give me more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0