tvätt tvätt tvätt-.-'

Idag har vi storstädat och tvättat:) Men fortfarande 3 maskiner kvar-.- Får göra det imorgon. Blää för att tvätta. Hade aldrig tvättat här innan. Så fattade inte alls hur maskinen funkade, men jag bara körde på:P det blev ju rent iallefall:D haha Sen lagade vi lite mat:)

Efterråt stack bby till en kompis. När han kom hem överaskade jag honom med tända ljus och kladdkaka han blev helt cp glad:) Tänk att en sån liten sak kan få någon att bli så glad:D tihihih<3 Så det var lyckat:)

Sen har jag duschat och fixat lite:) Snart blir det att sova. Trött trött. Imorgon ska vi åka och köpa större säng:D Vår 120 är jäättte liten:P hahaha.. Kommer nog bild imorgon om jag orkar ta ;) tihihih


Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner:)


Puss&Kram//E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0