Trött och en jäkla huvudvärk-.-'

Jag smällde nyss i hyllan ovanför för tvn. Så grejerna och ljusen trillade ner. Så har en fett huvuvärk nu-.-' Smidig jag är!

Har nyss fått lite massage av älsklingen, mee love:D thihiih jag älskar min babylove <3 Har myst en liten runda:)
Imorgon ska vi mysa och köpa hem lite god mat:) Fundera på att gå på bio om vi får hundakt, men har fett svårt att lämna iväg min bebis till någon jag inte känner själv. Så vi får helt enkelt se:) annars får det bli lite godmat och mys:)

Ska titta klart mitt tvprogram sen blir det att krypa ner i vår mysiga säng:) thihihi Påtal om säng. Så bestämmde vi oss för den första sängbordet:) Det blir det när vi åker till ikea när det nu blir.


Godnatt:)

Puss&Kram//E



Kärleken är det finaste vi har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0