tiden går men saknaden gör fortfarande ont

Inte orkat skriva här i bloggen på ett tag. Tiden går så fort, en vecka sen fanns min ögonsten här och nu är hon borta föralltid:'( saknaden gör sååå jävla ont. Jag har aldrig saknat någon som mycket som jag saknar henne. Men jag vet att hon har det bättre där hon är nu. Hon var verkligen hela min värld och mitt allt<3 hon hängde med mig överrallt. Och hon gav mig en stor trygghet i livet. Och nu är det borta.

Tack till Ricky och pappa som stöttat mig något fruktansvärt mycket ingenom detta. Har aldrig varit med om något värre. Ricky har stöttat mig som ingen annan har, är så jävla glad för jag har honom. Han får mig glad, han får mig lycklig, han får mig att må bra helt enkelt <3 Han ger mig en stor trygghet nu och har alltid gjort <3

Jag vet att Ebba föralltid kommer att vara med mig <3 fast saknade en så jävla stor. Hålet i hjärtat kommer föralltid att vara där.

Iallafall har vi äntligen flyttat in på riktigt och det känns jätte skönt:) Vi stormtrivs och allting flyter toppen:) På onsdag ska vi åka till lindköping och shoppa en säng på ikea:) Byta ut våran 120 mot en 180;) hiihih det behövs för både Nova och Ricky tar upp hela sängen. =) Sen hittar vi säkert lite små skit med:)

Imorgon ska vi till Rickys pappa och städa ur hans rum(han har varit seg och inte gjort det:P ) Så blir väl att vara där halva dagen imon=) Men alltid trevligt.

Nu ska vi krypa ner och titta på en film:)


Puss&Kram//E






<3




Du kommer föralltid att vara saknad och älskad<3



You are my everything and i really miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0