Taadda

har lite glada nyheter:) skriver inte här så jätte ofta men när jag väl skriver är det bääst;) moohhaa:D Kan börja att återblickar på veckan som gått. hahaha I fredags åkte jag och Novabus in till stan för att möte upp älsklingen. Bussen var 20 min försenad -.-' När väl bussen kom, gick jag in skulle betala, men hittar då inte min plånbok. Får typ panik, men sen ser jag den på bänken jag satt på:P så jag ger nova till busschaffisen som var typ rädd för henne:P hhaha. Men sen gick allting toppen;) När vi väl kom till stan mötte vi älsklingen och gick in på djurmagasinet och köpte ett täckte till Nova. Hon påminner och drakular. hahaha:D så hennes nya smeknamn;) Sen gick vi till sjukhuset, jävla mupp hon var asså! Idag har vi träffat Novas nya kompis:) En labbe :) Som vi ska hämta i morgon i huset jämte nära och bra:) haha Nova och Snoddas som han heter älskade verkligen varandra, dom busade sönder i snön. Så ska bli riktigt roligt =) Hoppas det går lika bra här hemma. Sen städade vi lite, gick bort till affären sen gjorde jag en tacopaj:) vilket blev smaskens trots att jag var galet sugen på pizza! hahaha:) Alla som tycker att mitt liv är meningslöst, tycker nog mer sina egna liv är dåliga. Att klaga på mig,när jag har allt jag vill ha, och det jag självåstadkommit. Det handlar om avundsjuka, jag har snart 2 egna hundar som jag betalat själv, bor i en stor och fin 2a med världens underbaraste älskling. Hur kan ni säga att mitt liv är meningslöst:S Men fortsätt vara avundsjuka men håll det för er själva! Men jag säger bara.: jag ÄLSKAR mitt meningslösa liv :) Äntligen fick jag det sagt, vet att ni muppar läser min blogg:) sen en sak till, ni kan aldrig vara glada för min skull, men jag ska vara glada för er skull hela tiden! jag ska med sluta berätta grejerna jag gör/köper! Puss&Kram// E tänkte ladda upp bilder, men det går inte:S så slänger upp så fort det går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0