puss på sambolivet<3

Har fixat ny design på bloggen. Lite bättre än den förra:P

Iallafall jag vrål älskar sambolivet:) speicellt när det är med min älskling<3 det bästa är att man somnar och vakna jämte honom <3 Han gör mig så jävla lycklig<3 true love<3

Idag har vi sålt vår lilla katt, blev cp allergisk emot den:( så jävla synd den var helt helt underbar. Plus att Nova var riktigt elak emot den. Hon leker så hårt. Stora flickan nu. Jisses vad hon börja bli stor. Tiden bara flyger iväg. Så idag lämnade vi kissen och sen hämtade jag ut ett paket på posten:) var mitt rosa duschdraperi med fjärila på:D och mina hela underbara solglasögon:D åhh dom är såå jävla snygga! ;)

Imorgon är det storstädning som står på listan, blää så tråkigt,Men ett måste man vill ju ha snyggt runt om kring sig:) Ska även tvätta för första gången härxD hahah vet inte ens hur maskinen funkar:S Aja jag e smart så jag klara allt;) taadddaa:D Jag är lite sugen på att bowla vi får se vad som händer mer imorgon:)


Usch jag saknar verkligen Ebba :/ trodde aldrig att man kunde sakna någon så mkt! Har förlorat två fina änglar<3 Men jag vet att dom har det bättre där uppe nu<3 Ebba du är min älskling nu imon och föralltid<3 Mamma världens bästa ängel<3 Ni är saknad<3<3


Nu blir det att sätta på en film och sen försöka sova:)


Puss&Kram/E







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0