pizza:D

Nu är vi mätta och glada :D Vi beställde faktist pizza idag, och vi fick ta hemköring och älsklingen gav honom 40 kronor i driks-.-'muppen:D thihih men jisses vad gott det var mums:D hahaha

Idag har det varit lugnt som vanligt, tvättat och hållt på:) Inte hänt så jätte mycket. som vanligt:P imorgon blir det att glida till skolan. Sen till banken och lite sånt:) Så svårt när man har Nova som inte kan vara själv utan att bita sönder något eller skälla sönder-.-'

jag har hittat en väska jag verkligen vill ha, men viktigare att lägga pengarna på annat. Men får se. Men tror inte det, fast jag avgudar väskan! typiskt! Men men

Nee nu ska jag duscha och sen blir det att mysa ner sig i soffan (:


Puss på min underbara sambo <3<3 Älskar dig mest av allt<3<3


Puss&Kram//E



18/6-09 då vi blev ett

09-09-09 förlovade vi oss

1/12-09 då vi blev sambos

1/1-10 flyttade vi in på riktigt

Du är min framtid <3

Jag vill ha det såhär föralltid <3

Vi är gjorda förvarandra <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0