ny säng inköpt:)

Jag köpte faktikst väskan :P jag stod i valet och kvalet. Men kommer inte ha pengar sen till att shoppa en massa så detta blev det sista:) Det blir toppen toppen:)

Idag skulle vi åkt och letat efter en ny säng,vi har köpt en och ska hämta den på onsdag eftersom man måste hyra släp och såna saker:) Hittade en jätte fin som kommer passa perfekt i vårt sovrum, såå längtar galet tills vi får den. Blev en 1,60 säng. vi funderade på en 1,80 men det kändes lite fort stort och 1,20 förlitet så vi tog en mitt emellan;)

Imorgon blir det att glida ner på stan och gå lite ärende och inom skolan som sagt en snabbis:) som jag skrev innan, men vi tar det igen, hehe.

Ska kolla lite tv igen sen får det bli att sova, är fett trött, sov riktigt dåligt inatt.


Puss&Kram//E


lill fisen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0