Jävla mage

Idag har jag haft helt sjukt ont i magen går inte att beskriva:S Får ont i magen så fort jag äter-.-' får hoppas det bara är något.

Idag försov sig både jag och älsklingen smidigt värre!-.-' Men ibland ska ju sånt oxå hända:) Sen åtvi frukost och åkte ner till stan och fixade lite ärende. Sen har jag tagit det lugnt, min mage har gjort riktigt jäkla ont så har inte orkat så mkt mera.  Så det blev att duscha och äta och sen slänga sig framöver tvn.

Imorgon ska vi äntligen hämta vår ny säng:D Längtar som fan! ni får nog se bild imorgon:) Ska köpa lite nya grejer med tänkte jag:) Åhh längtar galet tills min väska kommer:D wiie!den är så snygg:D:D

Ska kolla lite tv sen blir det att sova:)


Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0