dietist

Fick nyss ett samtal ifrån min nya dietist. Vilket ska bli jätte roligt. Få hjälp med att veta precis vad man ska äta så man får i sig allt. Framför allt för min del, då jag varit veggi i 9 år. Och inte ätit som man ska. Sen att jag haft svåra ätstörningar gjorde inte saken bättre. Så äntligen:D Har väldigt problem med att äta, får såna magkramper efterråt och kräks. Så måste göra en läkarunderöskning bara för det-.-' såå typiskt! jag som är livrädd för sjukhus:P sist gick det ju bra efter lugnade och emlakräm för att ta ett blodprov:P hahahaha 

Första gången sedan jag blev inlaggd som jag får komma till en riktg och inte någon mupp som ville jag skulle äta typ "pappaportioner" vem gör det:S överflödigt med mat. Usch! Men jag e sjukt taggad:D  Kanske bli av med min trötthet :D


Vi har värsta snöstormen -.- snöar galet, typ 40-50 cm snö! Nova älskar det, haha hon försöker fånga flingorna i luften. hahhaa värsta mupphunden:D Ibland undra man om hon har lite zacko drag i sig :D tihihihihi

har städat och tvättat hela dagen, och gjort en lite överraskning för älsklingen, ingen märkvärdig alls xD hahaha bara för min del xD hahaha. Han fick fakitskt en gardob innan la jag hans kläder i en låda:P hahahaha. och jag tog alla 5 gardroberna själv!:P så nu rensade jag ut en och hängde in hans kläder där.:P hahahaha och nu ligger massa av mina kläder i lådor och i förrådet:P hahaha Visst är jag snäll:D Undra hur glad han kommer bli egentligen:D HAHAHA!

Känner mig fan lite old ibland:P typ bryr mig om vuxengrejer! vilket inte är bra! som t.ex. om blommor och skit! vafan är detta:P hhahhaaha! sen om dukar! vemfan bryr sig om dukar:P HAHHA  jag är snart 20 men typ 15 egentligen;) hahaha! :D jag ska bry mig om smink och kläder och skor inte sån skit:P vad blir nästa typ botox:P hahhaa


ne vilket oseröst och tråkig inlägg men jag har väl ett tråkigliv:D Men det älskar jag fan i att:D hahaaha


Puss&kram// E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0