Åhh jag älskar vår nya säng:D

Nu ser vårt sovrum ritkigt fint ut, jag är helt supernöjd:D Sängen är helt underbar så jävla skön! det bästa köpet iår;) Sen har vi klistrat på en väggvinyl med texten : two heart one love. Som passar perfekt mellan sängen och hyllan! åhh så nöjd jag är xD hahaha( Kommer nog bildimorgon) Sen handlade jag massa grejer på jysk:) Som massa ljus och ljushållare och sängkläder och lite små skit:) Köpte även en dammsugare. hahaha!

Såhär ser texten ut(inte från våran vägg)
Går att köpa på lite olika ställen på nätet, finns massa andra söta texter oxå:)



Visst är den söt:)?



Har nyss ätigt massa choklad och ananas, gaah jag älskar ananas! Min nya favvo;) Bättre än choklad faktikst:S omg jag föredrar frukt framför choklad! vad är felet:S? :P



tack pappa för sängen:) Tur att man har en sån snällpappa:)<3<3 Saknar honom till tusen! på tal om sakna, så saknar jag min bästa kompis aka kusin Emelie, riktigt jävla mycket! Längtar sönder till hon kommer, jisses vad skit snack det blir, och skratt och massa fet mat:D Så kom snart kusin! <3


Nee ska göra mig klar för sängen, sen blir det lite mys med älsklingen <3:) Puss på min stora kärlek <3<3 Älskar honom så mycket <3<3


Puss&Kram//E

Kommentarer
Postat av: emlii

jäääätte söt text !!! jag kommer snart kuusin !! klipper som fan så snart e jag hos dig my friend ;)

2010-01-13 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0