Yoshi och Nova<3<3

Har nyss diskat -.-' Hatar verkligen det, finns fan inget tråkigare. haha! Tyvärr ett måste! Om inte pappa vil köpa en diskmaskin;)? haha!

Idag har det inte hänt så jätte mkt. Lirat cs varit ute och busat med hundarna :) Ja just det,Har en till liten sötnos nu:) Yoshi, som ärNovas syster ifrån samma kull:) ihihh. Dom älskar verkligen varandra:D Så nu är det fullrulle:) På tal om hundarna så är dom 5 månader idag. Jisses vad tiden går fort:O Dom små sötsakerna:) <33 Och till en vis person, jag har BETALAT henne själv med så! Vet att du bara är avis! För att du inte har något.

Men iallefall så är ju emokid aka jessica här:D vilket är riktigt jjääävla roligt:D blivit en hel del cs:D saknat att spela asså:D haha

Imorgon ska vi glida in till stan och äta Kinamat:D Mums! Måste bara hitta hundvakt, och jag har så svårt att låta någon ha mina älsklingar:P haha. Igår var vi nere på stan och stor handlade på djurmagasinet:) hihihi:)


Nee nu blir det nog lite cs innan sängen;) Imorgon vill jag åka pulka med:D:D hahaa




Mina två älsklingar när dom är små:) <3


Nova som bebis



<3<3


Yoshi som bäbis<3<3



<3<3<3




tänk vad stora dom är nu:) <3 hihih

Mina underbara töser<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0