wwwieeee:D

En liten snabbuppdateringar om vad som händer i livet:) Emokid aka Jesscia kommer snart, hon skulle varit här tio i sex men hennes ena tåg var inställt så hon är här vid åtta istället. Ska bli så fucking roligt och träffa den urgulliga männsikan igen:D var över 1 år sedan vi sågs:O too long time!

Har nyss slängt i mig en laxfile, det är fan det enda jag äter:P haha men jag klagar då fan inte:D jag älskar verkligen lax.haha
Uppdateringen blir nog sådär i morgon, för vi ska åka och.......... Kommer avslöja sen vad det är vi ska göra;) hihihi.Sen blir det nog bowling sen får vi se vad resten har att erbjuda. Kanske ett litet lan:) vi får helt enkelt se:D

Jag ser förövrigt ut som en 12 årigflicka med två toffsar ochmin sötalugg. hahaha! Men ibland måste man faktikst se lite ung ut med. Ska strax städa upp lite här hemma:)

Puss&Kram// E




Mina två älsklingar<3
Ebba saknar dig som fan!<3<3
Tänk att detta var sista bilden jag tog tillsammans på mina älsklingar:'(
Så underbart fina<3<3

Vila ifrid min underbara prinsessa <3
saknaden gör ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0