28/2

Vart ska man börja:S jag vill helt ärligt sätt mig ner och gråta och ge upp och åka hem till pappa igen:P Hatar verkligen vuxen livet asså.. Fan för räkningar fan för det mesta. Fan f ör att jäva csn ska göra fel.
Idag är det verkligen en skit dag!

Idag ärdet även 2 månader sen Ebba gick bort, kan fan inte fatta det, så jääävla ont som det gör. Alla tror det e så bra, men innerst inne så finns det ett stooort hål som bara gör ont ont ont. Räcker med att jag ser något på tv, dirket kopplar jag ihop det med Ebba. Jag saknar henne varje dag varje sekund,ibland kan jag inte skilja drömmar ifrån verklighet, jag inbillar mig att hon e hemma, Fast jag vet att hon inte kommer hem mera. När pappa ringde och berättade att han hämtat hem Ebba, direkt trodde jag att min äskling är hemma och inte i en liten urna. ussch asså: Ebba snälla kom hem igen!!! 7/8-97 28/12-09 den bästa tiden i mitt liv

Usch jag orkar verkligen inte skriva mera<3

Tack pappa flr hjälpen <3 och tack älskling för att du finns<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0