Nerbäddad i soffan:D

Det är lördagkväll och klockan är kvart i tio och jag är skit trött, haha. Börja känna mig lite old.  Har nyss tagit mig en lång och varm dusch:D älskar verkligen att duscha, Finns inget bättre:Dtihihh så nu ligger Nova och jag undertäcket och kollar tv:D hiihih


Ikväll har vi städat lite här hemma och jag har plockat bland lite papper och så:) hiih. Jag älskar att se Ricky diska dom få gångerna han gör det, hahaha:D han hatar det verkligen och försöker göra allt för att slippa, sen gör massa annat. hahaa men efter ett tag så:D hahahaha:D Puss på min underbara sambo:D


snart fyller jag 20, usch vad hemskt:P vad gammal jag börja bli. hahaa:D värsta av allt är att jag inte hittat någon klänning:O men e ju ett litet tag till så hinner nog hitta något:D hihih:D

Nu ska jag glida in på hm en runda och kolla om dom har något roligt:D hihi:D hittar jag något så slänger jag la upp det:D


Puss&Kram//E


hittade en söt bild på Nova när hon var mini:D



visst är hon underbart söt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0