Lite bilder

Då har jag äntligen fått bloggen att funka riktigt, innan gick det inte att lägga upp bilder. Men en kompis hjälpte mig att fixa det grymt svåra problemet:) hahaa!

Jag har en stooor hemlis, som jag verkligen verkligen vill berätta! Men jag har bestämmt mig för att inte göra det, haha jag har verkligen svårt för att hålla såna här roliga nyheter för mig själv. haha  Men samtigt som det är en jävligt rolig nyhet så gör den mig endå ledsen:/ Men får hoppas den blir rolig:) Ni får veta om några veckor eller så,lovar att berätta:)

Till helgen kommer nog Emokid:D Den ungen är efterlängtad måste jag säga:D Man vill alltid nya henne i kinderna när man träffa henne. hahahaha fråga mig inte varför:P men ska bli skiiit kul:)

Imorgon ska vi glida till stan:) Har lite saker jag behöver köpa:) hihihi

Sen blir det att städa lite och dra ut i skogen med Nova, hon älskar verkligen att leka i snön, hon är så jävla söt :D tihihiihi Min lilla tös betyder så jäkla mycket:)<3

Nu slänger jag upp lite bilder:)

Puss&Kram//E



nova<3

''
moha;D



<3<3



en nyvaken Nova:D<3



nova och snoddas:) så synd att det inte funkade, men men


drakula:Daahhaa


Nu orkar jag inte lägga in flera:) Kommer säkert flera sen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0