Masssa snö igen!

Idag när jag vaknade, så tittade jag ut, och ser att det kommit as mkt snö igen och att det snöar:D Jag älskar verkligen snö:D Så jäkla synd bara att vi inte har någon pulka här. haha finns fan inget bättre asså:D taadda:D

Har nyss varit ute i skogen med Nova:) hon älskar verkligen att springa lös och busa i skogen och hoppa i all snö:D och ta precis ALLA pinnar i skogen, även dom som sitter fast. haha så sjukt söt den hunden är=D självklart tog jag lite bilder;) haha Men bilderna blir as mörka ute:S Någon som vet varför det blir så? Kamran har varit sönder innan, men fixade det. Men inne blir det bra bilder och ute blir dom mörka som sagt:/



Min tös <3


<3<3




<3<3<3<3



synd att bilden är så mörk:(

Novas uppfödare skickade två as söta bilder igår på Nova:)
Så får ni se Nova som mini:D



Nova som mini:D



Alla syskonen:D



=D<3



thiihi<<333



Nova sover fett skumt:P hahaha fattar inte att hon kan tycka det är skönt:P



Men iknäet sover hon alltid super gulligt:D hiihh

Nu blir det att chilla lite, sen blir det att göra lite middag, blir brokolipaj:D


Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0