godispåse=D

Sitter ju nu med en stooor godispåse i knät:P vilket inte är bra egentligen:P Men snart börjar min strängda matdiet såå får ju passa på:D Sen var det sjukt längesen jag åt godis såå:D Får skylla på det. Nova ligger så gulligt jämte och sover=) Min lilla pärla :) Ska strax ut med henne en sista gång innan det blir sängen.

Ikväll har det inte hänt så mkt mera, ätit godis tittat lite tv och lite sånt där:) Även pratat en runda med min kära pappa, jisses vad jag saknar honom. Känns som en evighet sen jag var hemma :Phahaha. Pappa kommer till min födelsedag självklart så längtar dit :D enbart för att få träffa honom:D hihih Min pappa är bääst<3

Nog min kära far, imorgon ska jag glida till stan tänkte jag, ska till banken och plocka ut lite mediciner och köpa lite hundgrejer:) nova behöver ett nytt koppel och lite roliga leksaker:D


Ebba jag tänker på dig hela tiden,<3 du är och förbli min underbara älskling <3 Hoppas du har det bra där uppe min prinsessa <3 Älskar dig något enormt <3<3<3
Rip <3


Nu blir det att glida ut med Novabus sen krypa ner:)


Puss&kram//E



bjuder på en bild på mig själv;D
mohha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0