förkyld

Usch är jätte häning och sitter och snorar, och hostar Jätte roligt eller inte -.-' jag kan verkligen inte bli sjuk asså! På fredag smäller det:D Emokid kommer sen kommer... :D ska bli så jääävla roligt :D och då får jag verkligen INTE vara sjuk!

igår hämtade jag ut ett paket, och det var mitt bredband som kommit :) perfa. Men mindre perfa när min data fuckar söndeR:s och det inte funkar, verken det trådlösa eller med kabel i:S Det är fett lustigt! men men Rický skulle ta sig en titt sen när han kommer hem..

Igår var fan den värsta dagen på riktigt länge, jag gråter typ aldrig. Men igår brast det verkligen, satt och lipade i timmar:P Sista tiden har varit så jäkla jobbigt och nu orkade jag inte hålla det mera. Och det älskligen gjorde för mig i går var helt jäävla underbart. Han är verkligen något helt extra <3 Han var på fest med sina kompisar, men kom hem till mig istället utan att ens säga något. Så jag bara slägde mig i armarna på honom :D Min killeponke <3 <3<3
Sen hade Nova en jääävligt dålig dag.Hon var något fruktansvärt jobbig och höll på hela dagen. Men idag är hon en ängel ;) ihihh <3

idag blir det en städdag och lite sånt där sen lägga mig och vila, känner mig verkligen skit -.-'


Tack pappa för att du finns<3<3


Puss&Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0