daddy!

funkar fortfarande inte att lägga upp bilder:S helt värdelöst! därför jag inte orkat blogga. Tråkigt utan bilder. Men iallafall, försökt få tag i pappa, blev as orolig efter ett par timmar:P så hörde med typ alla, men ingen visste, då blev jag mer orolig.Sen fick jag tag på honom. Då jobbade han. haha! Idag ringde klockan 7-.-' Sen hämtade kalle mig, så åkte vi till min praktikplats, skit kul att börja med hästar igen:) En vacker dag blir det en egen häst igen:) hihihi Sen gjorde jag lite med:) blev egen potatissallad med lax:)mums! Sen diskade jag och städade lite:) Älsklingen är sjuk och ha varit hela veckan, så tråkigt:/ hoppas att inte jag blir sjuk, kände mig dålig igår. Men kändes bättre idag:) Imorgon blir det att dra ner till stan och handla nytt hundkoppel och lite leksaker till Nova:) hihihi. har äntligen fått riktigt internet tog 100/100 perfa:D Går grymt att spela:D mooha! Nej nu blir det att hänga upp tvätten och lite tv sen sova:) Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0