kastrerad

Idag har det varit en tuff dag för både mulle och mig:P Men allting har gått super bra:)

dagen började hastigt och lustigt, hovslagaren kom mkt senare och kom halv 2 när han skulle kommit 11, men men. fram gick jätte bra, men bak va ett rent helvete! han vill verkligen inte. Men andra bakhoven gick bra:) han förstord at det inte va någon ide att kämpa emot.  2 minuter efter kommer veterinären. Vilket betyder kastering, så jag går och pussa på min lilla häst sen går jag därifrån.( jag svimmar så fort jag se blod). Så jag gick in i sadel kammaren och pysslade bland mina lådor. Sen hämtade dom mig när allt va klart, då låg min lilla fis ner, så la hans huvud i mitt knä:) Min lilla fis, 5 min efter det så reste han på sig, super vinglig. Men gick över efter 20 min sen började han äta:) så nu mår han bra igen:)

skönt att ha allting över:) han fick även sina vaccinationer så han ska ha en igen om 4 veckor:) veterinären kommer igen den 16/9 för att titta på birk:) sen igen den 1/10 för vaccinationen av mulle:)så fullt upp med veterinären denna måndag. Sen hoppas jag att han inte behöver komma mera:)

ja det var lite om dagen:) är jätte glad över att det gå så bra för honom:)

fick även en rolig kommentar av min hovslagar: han har kroppen som en åsna! hahahaa vad vi skrattde. men mulle är en fin liten pojk:)

Puss&Kram//E


precis när han ställt sig upp.



vingliga lilla mulle<3


började så smått äta lite<3



<3<3



Min fina vallack:)<3

Kommentarer
Postat av: Ztaa

Hej!

Fin blogg!

Om du undrar vem jag är så är jag Ellah Zetterströms kusin!

2010-11-15 @ 21:18:36
URL: http://www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0