Pilutta dig

Sitter och vrål sjunger, haha idag känner jag mig 10 gånger bättre än igår:D på riktigt toppen humör:) Så är det ju i lilla livet.. haha..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska iallefall dammsuga ute i köket och små plocka lite där. Så tråkigt. jag vill att min söta lilla pappa ska komma hit så vi kan börja med att renovera lägenheten:D Har kommit på hur jag vill ha det ute i hallen:D Så jag är as taggad på det :D hiihihi =) Sen är ju stora frågan ska vi bygga en terras eller inte. Hade varit riktigt skönt, men staket måste vara över 2 meter så inte hundarna hoppar över:P För nova hoppar redan nu över balkonräcket som är 1½ meter. Det ser riktigt dumt ut att ha så högt:P hahaha Så får fundera lite på den saken. =) Men man får börja inne iallefall:) Så det blir lite mer vår stil :)

Älskar att våren har kommit:) beställt en massa nya kläder:) både jag och älsklingen som vi fick igår:) jag blev super nöjd med allt mitt:) blev 2 klänningar, en tunika, 2 tröjor , 1 linne och en jacka. Sen ska jag nog beställa en till jacka tror jag :P hahha. Men lite nya vår grejer i allefall:) Men det bästa med våren är att man kan ta fram alla high heels :D åhh jag älskar verkligen högklackade skor.  Igår hände jag faktikts in min tjocka vinterjacka och alla vinterskorna:O tihihih:D och tog fram vårjackorna och några av skorna. :P Så jag är redo ;)

Såna här underbara dagar önskar jag att man bodde i hus, och bara kunde sätta sig ute och såfta. Satte migigår på innegården:P emn kändes fett knäppt så gikc in efter 20 minuter. Nova och Yoshi hade iallefall roligt, som satt och åt på pinnar och löv. Yoshi är helt galen i löv. hahaha. Ska bli roligt och se i höst när alla löven faller;) haha.. 

Jag är fortfarande sjukt besviken på min fd kompis. så jävla roligt vi hade, men nu är det över. och du vet varför. och vi lär aldrig mer ses igen och när jag väl kommer till byn igen vill jag inte träffa dig. För jag passade för dig när ingen annan kunde. Rolig känsla hörru. Trodde du var en äkta vän. Som alltid ställdé upp. Men tydligen inte. Ibland har man fel. Men nu är det glömt och borta. Sådär borta:D taadda

Nee kanske ska börja städa lite, blir aldrig klar annars:P hahahaha.. 

Puss&kram//E

Saknar dig min underbara prinsessa<3 Du var mitt allt <3 älskar dig mer än något annat <3 vila i frid Ebba älskling<3<3<3<3 




Nova var bara några veckor här:) hihih lillfisen :)


redan som liten var Nova jätte biffig:P hihih men så grymt :D



Och såhär stor är älsklingen nu:) lite skillnad.
Dom nya bilderna på Yoshi ligger på min data så därför det inte är några på Yoshi.

Puss på mina älsklingar <3<3
och jag ska säga en grej, jag är en stolt ägare till två helt underbara amstaffs. Så alla alla med fördomar kan hålla käften :) För ni vet inte bättre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0