tassar!

jag är så trött att jag känner mig helt svimvfärig :S sovit så jävla dåligt i helgen. och idag är jag helt slut.Vaknade framåt 7-8. somnade riktigt sent. har så jävla svårt att somna.  så idag ska jag inte göra ett jävla skit! kan inte gå hemifrån heller för dne delen. Vi får vår nya ytter dörr idag :)  om det nu är något att vara glad över. haha:P

igår var det en väldigt sååft dag, vi mötte upp patrick och albin, Patrick hade även med sig en amstaff hanne på 1 år. Skit söt :) så vi satt på ängen någon timme och tog det lugnt- Nova har skadat sina tassar ingen :( haft såna jävla problem med hennes fötter. stora hål på trampdynorna, veterinären kan inte gör så mkt, så har massa salvor ochs skit till henne. Sen får hon inte gå kanppt. så bara ut och kissa och direkt in igen. Sen gärna ha en strumpa på, men nova tar bara av den. FÅr hoppas hennes fötter blir bättre någon gång. Inte lätt att bli av med hennes energi om man int kan ut och gå:P hahha.
Det var väl vad som hände igår :)

varit så skönt väder både idag och igår :D älskar verkligen våren=D pure love!


kommer lite bilderpå mina älsklingar :)


yoshimask<3<3



Nova<3<3



Finaste nova<3<3



Finaste yoshi bus :) <3<3

Puss&kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0