städdag

Usch vilken seg dag. Känner mig inte pigg för 5öre. KAn knappt sova på nätterna :/ Blää! Orkade inte gör ett skit hela förmiddagen. Men vid 12 eller ågot bestämmde jag mig för att ta tag i städningen. Så har dammdsugit och torkat av alla hyllor och bänker :) Riktigt skönt att det är klart. Disken lämnade jag till min älskade sambo ;) hahaha
Men just nu ligger han och sover. haha Vi får väl se vem som får ta den i slutändan. hahhaa!!

VI tror även att yoshi löper, tadda :D fast vi trodde det var nova som skulle, för hannhundarna ha varit helt fuckade :P hahaha. Mina små bebisar börja bli stora nu. hahaha!






titta så liten hon var :) i<3<3ihihih  vad tidne går snabbt. I fredags blev dom 7 månader. Vad tiden går fort!




yoshi som liten :)
<3<3


Den 14 maj kommer pappa och ulla hit :D Längtar jätte mkt efter min kära pappa :D Ska bli så sjukt roligt :) TAADDA:D

Ska hoppa in i duschen en snabbis sen fixa mig lite snabbt, sen antagligen träffa patrick.


Puss&Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0