massa hundbus =)

bloggtorka här:D taadddaa

idag har det inte hänt så jätte mkt. Patrik och Lufus kom hit runt halv tolv tid, så blev det nybakta frallor och lite kaffe, efter det så gled vi ner till med hundarna till sjön. blev årets första dopp för Yoshi masken. hahaha hon dök den lilla fisen. Blev jätte mkt hundbus med såklart :) hihihih. Så var där någon timme .) Sen fter det gjorde älsklingen och jag lite middag, blev dillstuvad potatis med fisk :) mums mums. Sen tog vi en tur med hundarna igen, sen tog jag en dusch och satte mig framför tvn :) och ha lite fredagsmys med min älskade sambo <3<3

Igår: Ja vad hände då. Vi träffade patrik och luffe, och var ute och gick i ett x antal timmar. haha, Jag har faktikst träningsvärk:P hahha. Sen när vi kom hem tog vi det vääldigt lugnt, för mina ben var helt förstörda. hahaha. Sen resten av kvällen blev det myspys :)

Ska strax gå och lägga mig tänkte jag :) är riktigt trött. inte återhämtat mig ifrån långapromenaden igår. haha!
Imorgon blir det att gå bort till Patrik och dricka lite kaffe och busa med hundarna, Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer :) Bara att vänta och se :) taddda. PÅ måndag som jag ner på banken och fixa ett nytt bankkort,. Bankomaten tog ju mitt -.-' hahaha. Ibland är jag bra smart och glömmer koden ;) haha. Mitt andra för iår blir det:P haha

Ne nu blir det nog sängen :)


Puss&Kram// E


Bjuder på en liten bild från idag :) På lilla söta Lufus och älsklingen Yoshi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0