FU

hej hopp. har inte haft orken att blogga alls. Men så kan det vara ibland med. Plus att min data är sönder -.-' så typsikt! Men ska hämta den nya nu någon dag tänkte jag:) då blir det att dra igång cs kanske ;) haha. Förövrigt e jag taggad på lan snart=D vilket alltid är roligt:D

Jag är fruktansvärt besviken på en såkallad kompis, gick bra att vara med mig, så fort ingen annan kunde! jävligt gullig stil hörru:) Men det var sista gången vi sågs antagligen, trodde du var en riktigt vän men du är precis som alla andra. men men tack hej på dig. ångrar allt jag sagt till dig!.


Idag är jag på ritkigt dåligt humör, idag blir det en att städa och ha sig. Roligt................. not. Men har fyra paket att hämta ut idag förhoppningsvis:D vet att iallefall 1 kommer:D alltid skönt att dränka sina sorger i kläder:D hahhaa vilket jag är riktigt bra på;)hahaha-. Måste rensa ut mina gadrober så jag får plats med det nya:)

tack min underbara pappa för du fixat allting till lägenheten och lägger till en massa! Du är världens bästa pappa! <3<33<33<3333<3<33<33


Nova och Yoshi är nog världens underbaraste små monster:) tiihiih. förutom att Nova höll på att bli påkörd i förrgår:/ hon hoppade nämligen över balkongräcket och rakt ut i vägen. Sen har hon haft sår på trampdynorna så hon kunde knappt gå. Men mkt bättre idag som tur är:)


jag saknar min lilla prinsessa Ebba bus! fan asså. när jag var hemma, kunde jag se henne gå ut, och allting var helt tyst helt ensamt:( Min lilla älskling!<3



nu ska jag ta och städa upp här och busa lite med små fisarna :)

Puss&kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0