dogs dogs dogs<3

puh så trött jag är.. Har städat och tvättat hela dagen. Hatar att tvätta! På tal om städning. så fick jag ta disken:P hahaha han drog ut på det för mkt, och jag hatar när det är ostädat,. Så nu är det rent och fint :) thihihi.. 

Har nyss ätit lite pannkakor och lite choklad :) Alltid gott. Även pratat med min lilla pappa, och det är bestämmt att dom kommer den 14 :) wiie1 Ska bli riktigt roligt, tråkigt att dom inte kunna stanna mer än en dag :/ Men men bättre än inget :) Så ska komma på något roligt att göra då =)

Nu blir det att hoppa in u duschen! Sen sätta mig och vara lite nörd :) Taddaa..


Puss&Kram//E

fått massa bilder ifrån nova och yoshis uppfödare :) lägger in dom här senare är 40 stycken :) hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0