boring

vilken tråkigt dag, usch, städat och fixat om lite. älskligne ha int etagit disken ännu. haha. Men han säger att han ska, vi får väl se;) haahhaha  känner jag han rätt så blir det jag som får ta det:p hahaha.

gjorde världens äckligaste mat idag förövrigt:P hhaaha, ris med tondiskröra:P fan det smakade skit ihop. haha så blev chps och dip till middag istället:P hahah Efter det kom patrick hit och pratade lite skit, sen även jacob och albin.Sen har det blivit lite tv och nu sitter jag här.  det var väl det hela.

Ska nog måla mina naglar och sen sätta mig och spela! :) känns som jag behöver det idag.  taaaadddaaa



Puss&Kram/E





Låt mig står för det jag vill, vi kommer ifrån två helt olika världar!

old pic;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0