blablabla:D

Första du gör på morgonen: gå ut med hundarna sen pussa på älsklingen:)
Frukost: en macka med ett glas oboy
Avgudar:  min pappa och mina hundarna och  älsklingen :)
Färg: rosa ofc :)
Mat: vegetariskt.
Kamera: en rosa samsung
Skor: high hells, pure love
Dricker: cola <3
Beroende: hundarna, älsklingen
Semester:  hmm ingen planerad:P
Önskar mig: ett jävligt bra liv, utan sjukdomar och att alla andra mår bra:)
Borde: städa
Vill:   bli frisk,och gå klart skolan.
Värsta som finns:    DUVOR!!!!!!!! och falska männniskor och muppar.
Drink: varit nytker i fyra år ;) såå ingen :D
Hemlighet: hmm typ inga
Dold talang: massor ;) taaaaddaa
Rädd för: DUVOR!! höga höjder, mörker.
Mobil: en samsung .p
Dålig på: göra saker:P
Musik: det mesta:D
Personlighet:  awesome :D

har man tråkigt så har man :D



Det finaste jag har <3<3

älskar dig babylove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0