Besviken

Jag är besviken på det mesta om jag ska vara ärlig just nu:S

Känner mig typ jag vet inte:S blää idag har jag en ritkigt piss dag. Kan ju fan inte ens sova, för vår jävla granne som bor över oss. Som börja flytta om möblerna klockan 1 på natten. Så får nog bli ett besök hos dom som äger huset. Går ju fan inte sova asså. Han måste vara fett skum:S

Idag har jag städat och haft mig. Ibland önskar man att man hade en liten 1:P hahhaa Istället för en mega tvåa:P Lättare att städa:P hahaa Men jag är glad över att jag har en tvåa, orka springa på varandra hela tiden..

Fundera stark på att gå och lägga mig en runda, blev inte så mkt sömn inatt-.-'  Men hundarna är så busiga idag:) ihihih så medans jag städar vänder dom upp och ner på allt igen :) ihihihih Mina underbara älsklingar<3<3


Puss&kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0