WTF!?!?!?!??!!

Min skola kommer skriva av mig pga av att jag varit sjuk i 3 veckor snart. Dom tror inte på det, dom vill inte svara verken på mail, telefon eller sms. Så dom dissar mig hela enkelt. Jag har sagt att jag kan fixa ett intyg så dom tror på mig, men icke!  Vilken bra skola va? Så jag kommer faktiskt att prata med rektorn om detta. För man ska inte bli behandlad så. Jag kan inte skriva vad jag fått här för folk jag inte känner behöver veta det. 


Igår hade jag och älsklingen det jätte mysigt =) Jag mådde inte så bra igår, men dirkt när han kom hem lyste han upp hela min dag :) som han alltid gör. Min baby är helt jäävla underbar :D Med honom blir jag så lycklig och såå självsäker.

Nu ska jag försöka reda ut detta:S

Puss&Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0