Wow är kärlek!

Nu står vi utan lägenhet som sagt, massa strul och skit.. Så vi letar för fullt nu!!!

Har börjat lira wow igen:) köpte game card igår;) så nu är det bara att spela:D Spelat typ 7 8 timmar idag medans babylove var i skolan ;) haha.. Men det e riktigt farligt att spela igen känner jag, man är så inne så man glömmer äta man glömmer livet typ xD hahahaa..

just nu sitter älskligen och spelar xD haha släppt datan med gråten i halsen xD hahaha nej bara skoja xD Men wow är det bästa som finns asså xD

Imorgon ska älsklingen och jag ut och äta och lite så:) Jätte mysigt. Sen måste jag faktikst åka hem:( har ju skolan som jag skolat från i typ hmm 3 veckor xD haha.:P men så kan det gå..

Kanske blir en liten till sak som händer i livet nu :) Men kan inte avslöja detta då det är hemligt än så länge :) Hänger på ganska många saker. Eller iallafall en.. tihiihihi:) Men hoppas kna man ju alltid göra.:)


Aja nu ska jag kolla när baby spela, sen ska vi lägga oss och mysa en liten stund <3:)


jag älskar minRicky mer än något annat <3<3 Sötare och underbarare pojkvän finns inte <3<333


Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0